Sunday, July 12, 2009

MPP, JAKMAS dan PMS..yang mana satu perjuangannya untuk mahasiswa..

Ini lagi satu isu hot yang ku dgr2 dkat UMS..MPP, JAKMAS n PMS mcm ndak ngam plak..
ish ish ish..bukan mau mgata, tapi mmg ada kwnku dari ketiga3 psatuan ni bgtau..masakan pokok bgoyang kalau ndak da angin kn..
Klu la aku ndak silapkn, MPP ialah ktua PMUMS tp JAKMAS n PMS ni bawah dia..btul ka??
dorg ckp bnda ni da mula mmg dari zaman dlu2 lg..iya la kn, MPP byk klebihn..tp JAKMAS ngn PMS ni ndak anggap adil ngn klebihn MPP ni..ndak tau la mana yg btul ni..aku bukanny join dorg pun..

Soalan ku buat sume kwn, stkat ni sapa yg pling byk bjuang utk siswa ar, trutamny yg sembunyi mcm aku,hahaha..

8 comments:

Anonymous said...

Aduh aduh aduh..makin gawat..mmg la klu kita tgk, dari dulu smpai skrg MPP yg pjuangkn mahasiswa..

tp klu ikut pndapat aku, kat ums ni mcm tbalik plak..dorg mcm ada kpentgn n agenda trtntu..

bikin panas ati jak..lain kali ndak mau trun mgundi la aku klu mcm ni..fikir2kn..

Anonymous said...

tEAM beRANI bERuBAH

ko kalo ndak mao undi..
jgn pi kasi pening org lain..
biar ko saja yg tidak payah undi k...

Anonymous said...

ko knl arjuna....

biar dia kasi kwn ko nanti..
sekarang dia p labuan..
nanti dia komen juga ini blog...

berani berubah team

commworlds said...

waaa..bagus ni ada blog..baru ku tau kewujudannya...tapi...aku rasa memg betul juga separuh pendapat blog ni...

commworlds said...

samada org pnya blog ni pena kalah atau x..itu bukan persoalan..apa yg kita perlu lihat..apa yg cuba dsampaikannya..
memang betul..pimpinan ums masih lemah...banyak cakap..banyak janji...

commworlds said...

aku memg x p mengundi sebab aku rasa xda sebab aku nak p sana...memberi kepercayaan kepada yg x layak...jujurnya..apa yg mereka buat utk ums?

commworlds said...

aku juga antara siswa yg sembunyi..kerana apa?suaraku x selantang pimpinan yg sgt keras bersuara..tetapi lemah dlm tindakannya...

Anonymous said...

korang suma ni apeda gaduh2..yg pro M ni kalau da bagus sgt dgn idea2 yg bernas p la bantu saudara2 seislam kita yg terleka or terlena..jgn la korang pon kasi hantam dorang bukan2..korang sembahyang lima waktu lepas tu p kutuk saudara seislamsendiri..tak malu ka bos..fikir dula la sebelom buat apa2..jgn jadi sengal...datang U nak jadi hero..hero untuk 3 tahun sahaja..lepas tu mengharap org lain jadi penyambung korang..korang Pro M sama je dgn MPP..kalau kami undi korang jugak dapat macam2 kami dapat apa..dapat tepuk ja..korang kimak...

Post a Comment